A ring világa

A ring világa

Naplóm 1.: Papp Laci könyv

2017. június 10. - Polnai Attila Márk

Sziasztok!

Nem árt nyitott szemmel járni-kelni a nagyvilágban, mert bizony váratlan helyeken akadhatunk igazi kincsekre. Blogomban új sorozatot indítok, melynek a Naplóm nevet adtam, mert ezen belül fogom leírni személyes élményeimet, történéseimet, amelyek valamilyen szinten a bokszhoz köthetők. Ebben a formában fogom közölni azt is, ha valamilyen ereklyéhez, illetve számomra értékes szerzeményhez jutottam.

Így történt ez 2017.03.13-án, mikor munkám során gyanútlanul sétálgattam, és a tekintetem megakadt azon a kis könyves standon, amely a Corvin negyedben található, a villamosmegálló mellett. Ahogy feljöttem az aluljáróból, egy ismerős arc vonzotta a tekintetemet a könyvek közé. Legendánk, háromszoros olimpiai bajnokunk, Papp László sziluettje volt, egy sárga színű könyv borítóján. Noha itthon megvan nekem ez a Kő András által írt remekmű, mégis gondolkodás nélkül vettem meg, hiszen, bár megvan, nem ebben a kiadásban. Ráadásul nevetségesen olcsón, 300 Ft-os áron juthattam hozzá. Papp Laci ennél sokkal többet jelent egy magyar bokszszurkoló számára, úgyhogy lecsaptam rá, mint ahogy anno Laci bácsi csapta le Bill Tate-t a harmadik menetben. Most bővebben nem is mennék bele a legnagyobb magyar bokszoló történetébe, ez a bejegyzés nem ilyen jellegű, és jóval rövidebbekre tervezem, mint más írásaimat.

Szóval tényleg figyeljünk oda, mert potom áron lehetünk valódi gyöngyszemek büszke tulajdonosai. Ennyi lett volna, remélem tetszett ez a kis bejegyzés, melynek annyi lett volna az üzenete, hogy figyeljünk oda, mert nem tudni, honnan, vagy miként csaphat le ránk valami örömteli dolog, ellenben ha lecsap, legyünk készen rá, és várjuk be mosolyogva. Sziasztok.

Saját képem a könyvről:

19023628_1434813986564642_4567985492741504302_o.jpg

süti beállítások módosítása