A ring világa

A ring világa

Nyilatkozat a blogom fotóiról!

2017. március 09. - Polnai Attila Márk

Szép napot/estét/reggelt kívánok!

Rendkívül hivatalos bejelentés!

Ezen bejegyzésben, amely nyilatkozatomnak felel meg, kijelentem, hogy Én, Polnai Attila Márk, A ring világa blog szerkesztője, képviselője, uralója, atyaúristene, NEM saját képeket, fotókat töltök fel az írásaimhoz, vagy a Facebook oldal profil, illetve háttérképeinek. Vagyis jórészt nem saját képeket, mert elképzelhető, hogy lesz olyan, hogy saját képet fogok feltölteni, amelyet én készítek.

Ezidáig 30 bejegyzést készítettem A ring világa zászlaja alatt, és majd' minden bejegyzés hemzseg a remek képektől, melyeket az internet segítségével, ám engedélyek kérése nélkül szereztem. Engedélyt kérni irtó macerás, és időigényes lenne, és úgy gondoltam, mivel nem ártok vele senkinek, ezt nem is fogom megtenni. Viszont csak eljutottam harminc cikkig, ami azért fontos, mert innentől kezdve számomra némileg komolyodik a dolog, most már nem hagyom abba, mint azt az első két-három hétben gondoltam, vagy legalábbis sejtettem, hogy alábbhagy a lelkesedésem. Félreértés ne essék, továbbra sem fogok engedélyt kérni külföldi oldalaktól, és/vagy fotósoktól, mert úgy vélem ez bonyolult, és időigényes dolog, azonban ezentúl, noha hosszabb lesz tőle egy cikk, FEL FOGOM TÜNTETNI a képek forrását! Elsőre nem hangzik soknak, hisz mindössze egy sorral bővül egy adott bejegyzés, ám, mivel kifejezetten sok képpel dolgozom, így sok plusz sorral lesz hosszabb a dolog (pl, ha az előző bejegyzésemnél, a Thurman-Garcia beharangozónál minden egyes képnél feltüntettem volna a forrást, akkor 21 sorral lett volna hosszabb, mivel 21 képet használtam fel)!

Nem kívánom átszerkeszteni a már meglévő 30 bejegyzést, és kiválogatni, utánajárni a feltöltött képek származásának (kivéve, ha valaki mondjuk külföldről hivatalosan rám szól, hogy ejnyebejnye, ne használjam a képeit). Mivel egy nagy csomó kép van a gépemen, és ezeknél sehol nincs forrás, a jövőben emiatt több dolgom lesz, mert ezeket a képeket is meg kell majd keresnem újra a neten, hogy feltüntethessem azt az oldalt, ahonnan az adott kép ered. Ez nem vonatkozik a screenshotokra, amiket elkészíthetek a gépemen, ám ezt csak egy alkalommal, a Lennox Lewis-Hasim Rahman II bejegyzésnél alkalmaztam, és roppant időigényes volt. Tehát a jövőbeni, elkövetkező bejegyzéseimnél minden képnél FEL FOGOM TÜNTETNI a forrást, méghozzá a képek alatti sorban fogom ezt megtenni (alant lásd a példát).

Remélem, hogy a régiekkel sem lesz probléma, és nem köt beléjük senki. Továbbra sem szándékozom ártani senkinek az írásaimmal, vagy bárki értékes tulajdonát ellopni. Célom továbbra is az ismeretterjesztés, szórakoztatás, és imádott sportágamhoz történő kedvcsinálás. Továbbra is jó kedvvel, és lelkesedéssel fogom építgetni, szépítgetni a blogomat, és remélem, hogy mindenki, aki olvassa, talál majd benne valamit, ami tetszik neki. És továbbra sem valószínű, hogy egy las vegasi gáláról, vagy meccsről szóló írásomban az általam, a közönség soraiból készített képeket fogok megjeleníteni. De figyeljetek oda nagyon, mert, ha kijutok egy ilyen gálára, és még fényképeznem is sikerül, akkor ez esetben, ezekhez a képekhez csupa nagybetűvel, büszkén fogom odaírni, hogy ÉN KÉSZÍTETTEM A KÉPET! További sok KO-t, szép, és kemény meccset, valamint feledhetetlen pillanatokat kívánok mindenkinek.

A képen, az örök bohóc, Jorge "Maromero" Paez látható. Most én is ilyen "komolyan" csípőre vágtam a kezem! Szigor van gyerekek! Na, azért nem, csak nyugi.

eea291f2669ee2709b38a2516a62c137.jpg

(Photo: pinterest.com)

süti beállítások módosítása